سامانه مدرسه هوشمند پویان

 

 

امام علی (ع):ای جوانان :آبروی خود را با ادب حفظ کنید ودینتان را بوسیله دانش نگهداری نمایید .

 

 آمار بازدید ها
 ارتباط با ما
آدرس ما :
مشهد - انتهاي دكتر بهشتي
تلفن :8447767

پيامك : 30007650001617
 افتخار افرینان
  حذف کامل اکانت gmail, yahoo, hotmail (1390/01/13)
فرستنده:    
مشاهده: 7013 بار

شايد شما هم مثل بعضي ها از برخي از آدرس ايميلهايي كه قبل ايجاد كرده ايد ديگر استفاده نمي كنيد و ادامه وجودشان را ضروري نمي دانيد (چه بسا گاهی اوقات وجود آنها را برای خود مضر نیز می دانید !!!) و مي خواهيد آنها را حذف كنيد. اما توجه داشته باشید که وقتي شما اكانتتان را حذف مي كنيد پس از مدت معيني (معمولاً ۹۰ الي ۱۲۰ روز) سايت سرويس دهنده اجازه خواهد داد شخص (كاربر) ديگري اكانتي هم نام با اكانت قبلي شما براي خودش ايجاد نمايد كه در آن صورت پيامهاي ارسالي به شما توسط  وي دريافت خواهد شد و شما به هيچ عنوان ديگر نمي توانيد آنرا پس بگيريد . پس لازم است قبل از انجام اينكار اطلاع رساني كافي براي دوستانتان انجام دهيد و اگر فكر مي كنيد امكان اين كار (اطلاع رساني) نيست و همچنين احتمال مي دهيد حذف اكانت مشكلاتي برايتان ايجاد خواهد كرد پيشنهاد مي كنم اينكار را انجام ندهيد چرا كه بعد از گذشت مدتي اكانتهاي بدون استفاده غيرفعال مي گردد و در آن صورت هيچ فرد ديگري نمي تواند اكانتي همنام با اكانت شما ايجاد نمايد.

 

حذف اکانت Yahoo :

برای حذف اکانت یاهو ابتدا باید به آدرس زیر وارد شوید :

 

http://edit.yahoo.com/config/ - _user

 

پس از لود صفحه عنوانی را در بالای صفحه با جمله ی Terminating your Yahoo! Account مشاهده می کنید. که در زیر آن Id شما نیز نمایش داده شده است.

در پایین همین صفحه جمله ی If so, please confirm your identity with your password درج شده است که در باکس زیر آن باید پسورد اکانت خود را وارد کنید.

 

و در قدم آخر، باید کد تصویری ارائه شده را در باکس روبروی جمله Enter the code as it is shown in the box below  وارد کنید.

پس از طی مراحل فوق به صفحه ای منتقل می شوید که در تیتری با عنوان Yahoo! Account Terminated نـوشته شده است. که در نهایت، Yahoo ID شما Deactive یا غیر فعال می شود و تا 90 روز هم در User Data -  یاهو باقی می ماند و سپس کاملا حذف می شود.

در این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل  شما برای همیشه پاک  و از بین خواهد رفت.

 

حذف اکانت Gmail :
برای حذف کردن اکانت کاربری خود در gmail مراحل زیر را دنبال کنید :

پس ورود به محیط کاربری خود در جیمیل روی گزینه ی setting در گوشه ی بالا سمت راست کلیک کنید.

سپس برگه ی Accounts را برگزینید.

و گزینه ی google Accounts Settings را انتخاب کنید.

از قسمت My products گزینه ی Edit را کلیک کنید.

سپس از قسمت - Accounts بر روی پیوند زیر آن Close account and - all کلیک کنید.

در بخش بعدی تمام سرویس های گوگل را تیک زده و از قسمت Current Password رمز اکانت خود را وارد کنید و گزینه های  Yes I want - my accountو Yes I acknowlege  را تیک زده و در آخر  - Google Account  را کلیک کنید.

 

حذف اکانت Hotmail :

ابتدا آدرس زیر را در مرورگر خود بار گذاری نمایید :

 

http://g.live.com/0HE_TRACKSTAR_ENUS9/84016

 

و سپس از صفحه ورود ، آدرس ایمیل به طور کامل و رمز عبور خود را تایپ نمایید و از صفحه باز شده دکمه  (Close Account) رابرای بستن ایمیل و دکمه (Cancel) را برای لغو عمل فوق بزنید. در این حالت حساب  ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بود ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل  شما برای همیشه پاک  و از بین خواهد رفت.



 متولدین امروز
 تولدت مبارک
 تقویم روز2